چرخ خياطي مسافرتي دستي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 440
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چرخ خياطي مسافرتي دستي هندي استيچ تمام اتوماتيك برقي و باطري خور

khayati_mosaferati

چرخ خياطي شارژي هندي استيچ در مسافرتها و جاهاي دور از دسترس , شما را از داشتن چرخ خياطي بزرگ و سنگين بي نياز ميكند  با برق و يا باطري كار ميكند و با توجه به اينكه كوچك و كم حجم است ميتواند به عنوان مكمل چرخ خياطي هاي بزرگ در منزل و يا كارگاه كمك شاياني براي هر خياطي باشد به عنوان مثال براي دختن , برش , ترميم , دوخت گوشه هاي پارچه , دوخت درز يا نوار اريب پارچه اي و بسياري پروژه هاي كوچك ديگر را با سهولت و بدون نياز به حمل چرخ خياطي هاي بزرگ انجام ميدهد  .

دستي كوك خود صورتحساب را به عنوان يك چرخ خياطي دستي، اجازه مي دهد به شما انعطاف پذيري به مانور چرخ خياطي كه در آن شما آن را مي خواهم، به جاي داشتن به دستكاري مقاله لباس به تناسب دستگاه.

بررسي اجمالي
اگر شما تا به حال مشكل با يك چرخ خياطي به حال شما قدرداني كه شركت در تلاش براي حل مشكلات وجود دارد. مبارزه با يك بزرگ، چرخ خياطي هاي بزرگ واقعا مي تواند درد، و قادر بودن به سرعت قرار دادن دستگاه كه در آن شما مي خواهيد آن را يك مزيت بزرگ است.

درخواست، طلب
سازندگان از دستي كوك مي گويند  چرخ خياطي شارژي كه شما قادر خواهيد بود به دوختن بدون بند ناف، آزادي دادن به شما و انعطاف پذيري به دوختن تمام انواع آيتم هاي مختلف. آنها همچنين مي گويند كه تنها با 4 باتري AA آن را قادر به رقابت با قدرت ماشين هاي بزرگ. اين شايد يكي از ادعاهاي بزرگتر، چرا كه ما وقت و زمان دوباره كه دستگاه هاي باطري فقط پانچ از آنهايي كه طناب دار بسته نيست ديده مي شود. براي ما، اين يك پرچم قرمز است و ما به جزئيات بيشتر در مورد اينكه آيا يا نه آن زندگي مي كند تا اين ادعا است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۵۷:۲۰ ] [ رويا ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب